body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering för påskhelgen!

Jisses vad helgen har gått fort. Har hunnit med en massa saker:

Fredag:
- Morgonträning själv i salen på aktiv med min egen favorit- musik i högtalarna (största fördelen med att jobba där - man får vara i salen hur mycket man vill när den är ledig!)
- Tur till Norrköping för impuls-shopping. Resultat: En randig body, en mörkblå pennkjol och ett svart bälte.
- Besök i Söderköping för att äta middag hos min karls morbror med familj.
- Mysig tv-kväll med min karl

Lördag:
- Lång sovmorgon
- Lunch hos min karls far ute i Hällestad. Åkte buss dit ut. Hatar att åka buss - men det gick bra denna gång. Vi missade den inte ens.
- För-för-fest hos Victor
- För-fest hos Martin
- Fest på Hotellet, riktigt rolig stämning..

Söndag:
- Jävligt trött morgon lunch och eftermiddag
- Konsert på Hovet i Stockholm - James Blunt! Grymt härligt! Kan uppdatera med bilder senare.

Måndag:
- Riktigt slapp dag hemma i villan när min karl var och spelade fotboll.
- Käkade pizza på kvällen :)

Tisdag (tog en extra dag ledigt för att hinna styra lite med renoveringen av lägenheten):
- Lämnade lill-Merc hos "farmor"
- Åkte till IKEA för att lägga en beställning på kök
- Åkte till kakel-tanten för att välja kakel till kök och badrum
- Åkte till Norrköping för att kolla på köksbord och soffa
- Åkte hem och hämtade lill-Merc
- Nästan död av trötthet

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!
Var ett bra tag sen nu, hoppas du mår bra!
Ville bara skicka en liten tanke.
Lycka till med lägenheten också, du är värd det bästa! Många kramar från mig till dig!

2008-03-26 @ 12:37:14
Postat av: Matilda

Hej babe!
Ville bara saga samma sak som Anna. Det var ett bra tag sen nu, och jag saknar dig! Ser fram emot o fa traffa dig snart! :)
Jag ar sa nyfiken pa lagenheten. Skynda dig med bilder! Du fortjanar som sagt bara det basta! ;)
Puss & kram vannen!

2008-03-26 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback