body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering för den gångna helgen

Haft en full helg därav den dåliga uppdateringen.

I fredags var jag i Linköping i min lägenhet tillsammans med mamma, pappa och vår snickare som kommer att sköta renoveringen. Vi kollade igenom allt som behövs göras och tog alla mått. Börjar kännas mer och mer nu att jag faktiskt ska bo i den där lägenheten någon dag.. Både spännande och helt sjukt nervöst.

I lördags var jag med pappi i Stockholm och gick på båtmässan. Någon typ av tradidtion vi två har. Kul att gå runt och kolla i alla  båtarna och detta året orkade jag till och med stå i kö för att få gå in i de allra största lyxbåtarna. Valde ut en gigantisk Princess- jakt som jag tyckte kunde passa mej. 3 sovrum med kombinerat kök och vardagrum är inte fy skam. Och med alla sköna soffor och soldäck uppe på däcket så skulle inte jag vara svår för ett par veckors eller en livstids tur på ett blått hav. Dock vågade jag aldrig fråga försäljaren vad den kostade...


I söndags ägnade jag hela dagen åt att planera lägenhetsrenoveringen. Satt och ritade kök och badrum och fick faktiskt fram två riktgit bra alternativ. Var även inne i stan med pappa och provlåg badkar på Bauhaus och kollade på tvättmaskiner på MediaMarket. Hittade också en fläktkåpa där som jag gärna skulle ha i mitt kök -med inbyggd tv och dvd. Men 24 papp kändes lite overkill..

Och nu är det måndag. En ganska tråkig sådan hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback