body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jag tar tillbaka, det är inte försent att bli bäst!

Vid närmare eftertankte;

Jag sätter inga världsrekord inom idrotten. Men det finns ju andra sorters världrekord och andra rekord som bara väntar på att bli slagna. Jag kan ju sikta in mej på ett av dem. Dem är det inte försent att satsa på.


"Bäst blir man inte av en slump, att bli bäst är snarare en konst"

image572

Sen beror det ju på hur "bäst" man vill vara. I världen, på företaget, inom sin avdelning, inom sitt kunskapsområde, i skolan, i klassen, i familjen..

Det kanske räcker att bara vara bäst av tre personer och inte av 1000 eller 6 miljarder. Ändrar man perspektiven lite så är det inte omöjligt att vara bäst, snarare omöjligt att inte vara bäst!

Jag kan på en gång att jag är bäst... i min familj på att blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback