body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ansökan till universitetet

Ska ta mod till mej och försöka få iväg den där nedrans ansökan till unviversitetet idag. Fick lite beslutsångest igår. Känns korkat att börja vela nu när jag egentligen redan är inställd på vilken linje jag ska gå.

Blir som jag tänkt:
1. Civilingenjör Maskinteknik, Linköping
2. Civilingenjör Teknisk Biologi, Linköping
3. Civilingenjör Kemisk Biologi. Linköping

Borde väl inte ha några problem med att komma in på förstahandvalet, men bättre att säkra upp med fler alternativ om jag nu mot förmodan inte skulle bli antagen.

Pjuh.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej snyggo!
Klart du fixar det där med antagningen =)
Tänkte bara skicka en hälsning. Tyvärr kommer jag inte hem till påsk, har alldeles för mycket i huvudet och att göra just nu! Hoppas vi ses snart ändå =)

Massa kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback