body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Släkten är värst

Var på släktkalas hos min Karls familj igår. Alltid sådant drag på deras släktpartyn, massa knodds som kutar runt och fastrar och farbröder som drar härliga storys. Både jag och min karl har ju fyllt år så tillställningen var för att fira "oss". Jag trodde kanske att det bara min karl de skulle fira - det är ju hans släkt - men jag fick också masa fina presenter. Riktigt kul att bli uppvaktad.

Min karls bror är bagare så vi fick en special gjord tårta till oss. Rosa i mitten (min älsklings-färg) och så en sol på en blå bakgrund (Sveriges färger och min karl är ju fotbolls-EM-fantast)  Skulle tagit kort om jag inte varit så mätt så jag blev handlingsförlamad efetr all mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback