body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Trött

Gaaash! Jag är galet trött. Har jobbat frenetiskt i lägenheten nu i 4 dagar. Idag blev det en välförtjänt sovmorgon tilll klockan 9 och 10.30 ska vi på't igen. Hallen är nästan klar nu, en timmas jobb kvar kanske, och sedan är det bara vardagsrummet kvar.. Bara och bara, är en hel del jobb.

Om allt går enligt planerna så ska allt vara klart på fredag, utom spegel-skjutdörrarna i hallen som inte kommer med leverans förrens nästa vecka.

Ska bli så skönt att få städa ut allt damm och annan skit som blir när alla springer omkring med skitiga skor bland sågspån och slipdamm. Sedan är det bara att börja bära. Om jag har träningsvärk nu så är det nog inget mot vad jag kommer ha om ett par veckor när själva flyttandet är avklarat!

Kommentarer
Postat av: annapanna

kul gumsan!! ska bli sjukt kul att se när det är klart! jag kommer ju helgen då kakan fyller, vore kanske passande att komma då?? vi får höras på telen!! pözz

Postat av: Matilda

Åh så spännande det ska bli att komma på besök sen när jag kommer hem! :)

2008-07-08 @ 21:29:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback