body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Träna?

För första gången sedan jag sa upp mitt gymkort i slutet av maj saknar jag det. Har inte haft ork att ens tänka på träning efter allt jobbande i lägenheten men idag hade varit en perfekt dag att dra ner och köra ett rejält pass. Måste hitta ett nytt gym i Linköping. Campushallen ligger ju vid universitetet och verkar ha ett bra utbud. Frågan är bara om man har tid att träna eller om man måste plugga ihjäl sig hela tiden. Kommer ju bli fet som en gris om jag bara ska sitta med näsan i böckerna hela tiden. Cyckelturen till och från skolan kan knappast räknas som motion, tar ju 5 minuter enkel resa.

Nä, nu ska jag leta upp min i-pod och dra en runda i spåret. Min stackars karl får sova vidare ensam. Men han verkar inte lida så mycket. Kollade till han nyss och då hade han placerat sig mitt i sängen och snott allt täcke så han är säkert nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback