body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdag

Blev en tur till Linköping igår också. Först lite shopping på IKEA området. Jag fyndade handukar och gardiner på Hemtex-rean och min karl införskaffade 2 st tv-bänkar på ikea (som vi ska ställa ihop så det blir en lång). På nordik blev det ett soffbord i vit lack som vi inte fick in i bilen och därför får stå kvar tills vi kan komma med släpkärra... Helt sjukt kul det är att få inreda!  Därefter åkte vi till lägenheten och satte igång med det sista jobbet och blev klara ganska sent så vi sov länge imorse.

Idag ska vi till viberga och köpa elfa-inredningar till hallgarderoberna. Får se om det kanske blir en färd till Linköping i efter middag också.

Min karl kom just in och bad mej säga mitt namn, och när jag gjorde det fick jag ett slag med en tidning i huvudet. Han menar att han leker tidningsleken och då ska man slå den vars namn som sägs med en tidning. Hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback