body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Måndag?

Sitter nu på Kristinehams bibliotek (min karl har ju med sej ditt mobila bredband till öland så det gick ju inte att låna). Pluggar sommarmatte för fullt (?) tack vare en hemskickad utskrift av kursmaterialet som jag har med mej till stugan och nu var tanken att jag även skulle beställa kursmateialet för 2:a kursen. Vetefan om jag orkar ta mej igenom den, med tanke på hur trögt det går med kursen jag håller på med nu,  men man tjänar nog lite på att titta igenom det i alla fall...

Det fina vädret är den största anledningen till att det går så förbannat trögt. Det är drygt 30 grader på land och strålande sol och 27,5 grader i vattnet så mycket tid går till att bada, sola, åka båt, äta glass, åka wakeboard, snorkla med mitt nyinförkaffade snorkel-kit och kasta boll med Myran. Matten, tja, den plöjer jag i solstolen.... typ.

Var hemma 0,5 dygn i Finspång i helgen för att fira Kakans födelsedag. Hur trevligt som helst. Och jävligt god fördrink. För god..

Planen är att stanna här tills på onsdagkväll. I helgen blir det förhoppningsvis stor-flytt av min karls saker från hans gamla lägenhet och in i vår nya. Från mitt rum hemma är det bara lite kläder och smink som ska med så det ryms i en bil sen när det blir dags.


Ciao så länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback