body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Träningsfunderingar

Har kollat upp till vilken anläggning det är bäst att flytta över mitt medlemsskap på Aktiv när det är dags att flytta till Linkpöping i sommar. 

Studio Fitness verkar ha riktigt många och grymma pass. Fastnade speciellt för lite annorlunda pass som Forza (svärdteknik), SalsaAerobics och 20/20/20. Varför har de inte sådär häftiga pass här i Finspång?!

StripAerobics fanns också med på deras schema. Jag undrar bara. Vad har man liksom på sej då? Eller snarare, vad ska man ta av sej? 

Kanske ska dra dit och kolla upp det lite. Det är ju gratis att träna på alla CMS-anlägginingar så det är bara att åka och testa.

Blev  ju erbjuden ett instruktörsjobb på Aktiv för ett par månader sedan, men eftersom att jag troligtvis ska flytta så småningom så blir det troligtvis inget med det. Funderar lite på om jag inte ska kika efter något instruktörsjobb fast i Linköping då. Vore grymt kul! Då får man ju gratis träning och tillochmed lite betalt... Men det kanske blir för mycket med skolan och allt så det kanske är bättre att avvakta. Flyttar jag så är det ju för minst fem år framöver så jag har gott om tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback