body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Söndagkväll

Är hemma efter turen till Linköping igen. 2 av de tre lägenheterna var riktigt intressanta. Men samtidigt kändes ingen sådär hundra heller.  2:an var för liten och 3:an vet jag inte riktigt varför det inte klaffade. Var lite stor kanske, klädkammaren var inredd som datorrum så det blev ju nästan en 4:a av alltsammans. Skrev i alla fall upp mej på intresselistan så mäklaren ringer väl i veckan, får väl komma på nåt bra tills dess.

När jag satte mej framför datorn nu på kvällen visade pappi mej en hemsida med bostäder som jag inte varit inne på tidigare och där fanns det en bostadsrätt som skulle kunna var ruggigt perfekt. Det är visning nästa söndag så då bär det av igen!

Mercan ligger och sover på sin kudde som jag lagt upp på skrivbordet åt henne. Blir riktigt trött bara av att titta på henne. Vi ska väl snart dra oss hemmåt mot lägenheten.

Jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback