body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Söndag

God morgon! Härligt med helg. Har dock inte gjort så mycket utan bara njutit och lekt med min älskade lilla vovve-bebis. Riktigt mysigt. Har dessutom bott hemma i villan hela helgen och käkat upp mej lite. Det där med naturdietandet vete fasen hur det går egentligen...

I fredags tittade jag och bebis på Let's Dance. Karl-Petter bonden var ju helgrym!! Somnade direkt efter det och fick sova hela natten utan att bebis väckte mej ene enda gång.

Igår var jag inne i stan en snabbis och köpte lite småprylar på rea. Inget viktigt direkt. Hyrde tre filmer på filmis och hade maraton. Film 1 "Underbar och älskad av alla" såg jag först med mammi. Sedan var det nån Beckfilm med pappa och sen skulle jag titta på "Ciao Bella" ensam men då somnade jag. Får se den idag istället.

Tänkte ta en morgontur med Mercan nu. Hon har blivit en jäkel på att gå. Hon piper som fan när man bär henne - hon vill gå själv!!! Men hon får ju inte gå för långt när hon är liten och har så korta ben..

I eftermiddag ska jag och pappi åka till Linköping och gå på längenhetsvisningar. Tre stycken lägenheter, 2 st 2:or och en 3:a i Valla. Kan hända att vi skippar trean då den var så satans stor. Blir roligt i alla fall!
Känns lite skumt att man kanske ska bo i en av de där lägenhetrna så småningom. Välja ett hem kan ju inet vara förjäkla enkelt...

Nä, på med långfilsningarna och ut ett varv. Solen skiner ju nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback