body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Platt-TV

Min mamma har trånat efter en egen TV i  en evighet nu. (Nej, det räcker inte med 4 tv-apparater i en familj bestånde av tre personer varav dottern har flyttat hemmifrån) Nu ska mamma i alla fall få en egen tv. Nu är min karl och min far inne i stan och införskaffar denna åt henne.

Jag vet redan hur det kommer sluta. Pappa köper en ny asbra TV till sej själv. Därefter får mamma den gamla.

När ska jag få en platt-TV igentligen. 

Emma: Jag har hellre en platt-tv än en diskmaskin.
Min karl: Va? Vad säger du? Det trodde jag aldrig att du skulle säga. Du hatar ju att diska??
Emma: Jo, men jag tänker aldrig mer diska så då är det ju bättre med en platt-tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback