body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Nytt år

Gott nytt år kära läsare!


image409


Överlevde med nöd och näppe nyårsaftonen utan några större förfrysningsskador. Barbent och pumps är ingen hit när det snöar och är raketdags.

Sov mej igenom dagen igår och hade därför vissa sömnproblem igår kväll när jag skulle gå och lägga mej för att orka gå upp till jobbet i tid idag. Somnade tillslut och vaknade kvart över fyra och trodde det var morgon tills jag insåg att det var två härliga timmar till kvar att sova. Lyckades vara på jobbet strax efter sju i alla fall. Inte illa pinkat.

Idag är min karl hemma med vår lilla vovvsing. Kunde inte låta bli att vara lite skadeglad när jag kastade upp Mercan i sängen, där han låg och sov, sekunden efter vår "morgonpromenad" ute i snön. Sa ett glatt hejdå och föreställde mej hur hennes kalla tassar skulle springa över ryggen på honom. Lite roligt ska man väl ha när man är en hårt arbetande.

Kopp te kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback