body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mercan sjunger

Vi har börjat träna på att lämna lillskiten ensam i lägenheten nu. Det går inte så bra. Hon ylar så det låter i hela trapphuset och utpå gatan. Mamma pratade med han med den stora varghunden som bor högst upp i huset och han hade hört henne yla igår. Men han sa att det inte gjorde nåt.  Vi får se när nån granne klagar. Men jag har svår att tro att nån skulle klaga på lite hundyl när det är så mycket annat väsen som är mer värt att klagas på.  

I alla fall så idag när jag gick startade jag radion med hög volym för att grannarna inte ska tro att jag misshandlar henne utan att hon sjunger mer i låtarna. Det är nästan lite likt. I alla fall i vissa väldigt pipiga låtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback