body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mercan och pappi

Imorgon kommer min karl hem! Jag har längtat riktigt mycket men mest nyfiken är jag  på hur Mercan ska reagera när pappi kommer hem. Hon var ju superpappig innan och blev helt förkrossad när han åkte. Eller tja, hon pep lite ledset första kvällen när vi skulle sova utan honom, men ändå.

Nu är frågan, kommer hon att:

1. Bli överlycklig och kasta sig över honom och slicka honom i ansiktet.
2 . Bli lite glad och vifta på svansen.
3.  Stå still och kika försiktigt
4.  Skälla lite halvhögt.
5.  Morra och bita honom i foten.

Jag tror på 1:an eller 2:an. Vet inte hur bra minne de har de små liven. Har hon glömt bort honom helt och hållet är nog 4:an mest sannolik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback