body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lite piggare

God Morgon! Jag och Mercedes har nyss vaknat. Har haft stora sömnproblem i natt av det där satans penicillinet som får mej att vilja kräkas.

Mår lite bättre idag än igår i alla fall. Funderar på om jag inte ska sy en myströja till Mercan. Jag har ju redan svirat ihop en vintertäcke åt henne, men en myströja kanske kunde vara något... Får se om vad jag har för tyg. Antagligen bara rosa och det har jag ju lovat min karl att inte ta på henne.

Å andra sidan märker han ju inget om hon bara har på sej det i veckorna när han ändå är i lumpen!

Nu ska jag kolla min mail och se om det har dykt upp nåt roligt..

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

Postat av: Jannike

okej, det blev ett kap med andra ord :)
det var från början min familjs, men när föräldrarna separerade blev han min.

2008-01-22 @ 12:38:58
URL: http://iingensoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback