body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lista

Läste igenom lite gamla blogg-inlägg och hittade den här listan och känner mej manad att göra den igen. Denna gången för 2007! Lite sent att göra den 22 januari kanske - med bättre sent än aldrig:

Årets:
Bästa händelse:
Studenten självklart
Sämsta händelse: Hungersnöden i Belgien under franska-klassens vistelse
Bästa fest: Hela studentveckan.
Sämsta fest: Sista skolfesten
Roadtrip: Göteborg med min karl.
Kommentar: "Se facit på fråga 12" (svar på matteläxa)
Favoriträtt: Annas chokladbollskaka (kvar sen 2006) och blåbärs-tjofs
Partystad: Revsands-badet.
Sommarplåga: Ingen sommar utan reggae
Sommarminne: Den obefintliga sommaren
Bästa utlandsresa: Kreta
Överraskning: Antalet presenter på min studentfest
Bästa inköp: Mercedes självklart! Och dunjackan från boomerang..
Sämsta inköp: Får små, mörkblå stuprörsjeans från gina.
Tabbe:
Farligaste situation: 
Sällskapsspel:  Absolut överens, juklappen till min far.
Gapskratt 1: Emma under första lektionen i diskodans
Gapskratt 2: Emma under andra lektionen i diskodans.
Mest omtalade händelse: Får väl svara studenten där med..
Lättnad: Efter beslutet om vad jag vill ägna hösten åt fattats.
Saknad: Sommaren
Katastrof: Det som hände samma dag som jag köpte min nya mobbe. Har  nog inte talat om det för någon..
Skräll: Min flytt hemifrån
Tv succé: Heroes
Smärta: All ström från ett eluttag rakt igenom kroppen

Slutsats: Ingen alls, förutom att årets största händelse var studenten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback