body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

God morgon

Vaknade för någon timma sedan trots att det inte blevalls sent för min del igår kväll. Men jävligt kul var det! Mycket snack och sjukt bra stämning. Tack Maggan!

Fick inte med mig kabeln till mobben så jag kan inte lägga in de bilder jag lyckades knäppa. Får dyka upp senare..

Visst ja, jag skulle ju avslöja överaskninegn också.Hade styrt en tipspromenad med 10 frågor om Maggan. Valde riktigt svåra med flit. Jag kan publicera både dem och de rätta svaren senare då det inte ligger sparat på den här datorn utan den hemma.

Nä om man skulle dra upp sin karl ur soffan och ge sej ut på en liten promenix med Mercan. Det ärju härlig sol men storm så det blir nog bara en snabbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback