body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Gästblogg

Ja (säger inte vem jag är) ska försöka komma på några rader och skriva här på Emmas blogg. Hm

Just nu sitter Emma och kollar på barn som är sjuka, på tv alltså. Fast hon vill inte se. Så hon sitter med fjärren i handen så hon kan byta så fort hon ser något hon inte vill se. *host*
De är ju nästan som de här scenariet, man kollar på skräckfilm, men varje gång något skrämmande händer så tar man upp en kudde framför ansiktet så man inte ska se. Fast de kan ja ju inte säga att Emma gör, de kan hon inte, för hon kollar aldrig på skräckfilm, har försökt övertala henne men sen vi såg SAW ihop så vägrar hon. Förstår inte de där.
Kankse förståt vem ja är nu?

Ikväll ska vi få ännu fler vuxen poäng förresten, vet inte om Emma skrivit om de nån gång. Men vuxenpoäng är när man som ung gör något som bara gamla borde göra. Som ida till exempel: Ja fråga Emma om de va vuxenpoäng på att köpa sånna här färggummin till nycklarna så man kan skilja på dom innan man lyckats trycka in dom fel 14ggr per nyckel och lås, för att lyckas komma in. Men de va visst vuxen poäng på de så ja sket it/strunta i det (för vuxna). Tillbaka till ämnet så ska vi kolla på varsin tv, de är de vuxen poäng på. Fast ja sänker vuxenheten lite, för ja ska spela tv spel å de kan ju knappast va så vuxet?!

Jaja nu räcker det.

Okej nu ska jag avslöja vem jag är... Jag är... Mercedes..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback