body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Forts.

... Uä. Hon hann skita klart innan jag fick ut henne. När vi väl var ute åt hon bara ett löv och gick in igen så jag såg det som ett hopplöst fall. Nu har jag tagit upp kluttarna och spolat ner dem i toan.

Var var jag?!

Jo! Just det, när jag var 4 år tillhörde jag den grupp (ca 1 av 1000) som får allvarliga symtom av medicinen likande en allergiattack. Detta skedde när vi råkade befinna oss i London så jag fick behandling på engelska, det ni! Jag minns att jag inte fattade ett skit av vad doktorn sa,  men jag kommer ihåg att jag fick ligga i ett barnrum med en val målad på väggen..

Ja det var väl det jag ville få fram. Jag var ett speciellt litet barn. 1 på 1000, det är inte illa!!

Information om symtom och statistik är hämtade från medicinens medföljande instruktion. Jag hittar inte på själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback