body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dagens jobbiga planering

Så, nu är jag hemma igen efter att ha utfört dagens planering. Vilken inte var speciellt jobbig. Snarare väldigt o-jobbig. 

Först hade jag bokat in en 65 minuters ansiktbehandling hos Anna-Karin. Var grymt skönt och avslappnande. Kan jag verkligen rekommendera...

Därefter åkte jag och hämtade Mercedes som hade varit hos "mormor" under tiden jag var iväg och sen åkte vi till Magda. Där var det en hel del snack inför Maggans resa till thai som hon drar iväg på imorgon. Dessutom blev det en hel del planering inför den kommande USA resan som jag bara nämt som hastigast tidigare för att det har varit så lösa planer.

Nu är det i alla fall bestämt hur och när vi åker och nu kvarstår bara att boka vilket får vänta tills imorgon då det utbetalas lön. Blir great med en trip till Amerikat!
Kommer mer info när allt är klappat och klart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback