body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Baouta-sjuk

Huh. Vilken härlig dag. INTE!

Sov så dåligt inatt att jag sovit bättre flytandes på en smal planka mitt ute i havet med 5 vrålhungriga hajar simmandes runt omkring.

Vaknade helt sjukt trött och med grym huvudvärk. Ringde och sjukanmälde mej till jobbet och låg kvar i sängen. Tyckte att jag ta mej fan hade varit sjuk hela vintern och att nu fick det vara nog så jag ringde sjukhuset och fick en tid kl 11. Gick dit i tron om att det bara skulle vara en envis förkylning och gick därifrån med diagnos bihåleinflammation och eventuellt lite halsfluss. Fick en burk med gigantiska pecicillin-tabletter (som jag ska ta 4 (!) st om dagen) och några piller som hämmade slemmhinnesvullnaden i näsan och bihålorna.

Jahapp, sjukskriven nu då. Toppen. Tycker Mercan i alla fall. Hon älskar att jag är hemma och inte orkar göra något annat än att ligga i sängen och mysa med henne...

Tog mig i alla fall lite ork till att göra en Annas berömda chokladbollskaka som jag moffar i mig med jämna mellanrum!

It's me:
image509

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback