body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering shoppingtur

Fick en riktigt lyckad shoppningtur i Norrköping igår. Hittade precis det jag var ute efter!

Är ruggigt nöjd över skorna jag köpte som uppfyllde precis alla krav jag satt upp och till och med låg under min utsatta pris-gräns. Hittade även en båtringad tee och en skjorta från
boomerang som gick rakt in i hjärtat. Sen blev det  också lite tråkig tvångs-shopping av strumpor och trosor på HM .

Hittade en väska som jag funderar på att åka in och köpa i helgen efter att jag drömt om den inatt. Och sen har ju det ju kommit in nya fina vårfärger av mina älsklings jeans av Acne, hex, som jag inte hann med att prova igår.. Det får helt enkelt bli en runda till snart framöver.  GinaTricot som jag annars brukar hitta en del fynd på har bara blivit till en stor besvikelse. Hittar aldrig något där längre, och om ag skulle göra det så finns det aldrig kvar i min storlek.
 
Nog om detta. En kopp orientaliskt-kanel thé väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback