body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sanningens minut.

Tio sanningar om Emma:

1. Jag älskar rå potatis. Brukar skiva i tunna skivor och salta så bli det chips. Jävligt less fat.

2. Jag skrynklar alltid toa-pappret. Anser att det är slöseri med tid att hålla på att vika.

3. Jag pendlar i vikt något ofantligt. Rekordet är minus 3,6 kg på en dag (mätt på samma våg med samma kläder).  Är det farligt, mamma hävdar det? Dagen efter kan jag gå upp 4...

4. Jag är ganska snål. Köper inga skit-grejer i onödan. Men har sedan inte några problem med att punga upp med pengarna när det handlar om något "nödvändigt"

5. Jag är en fartdåre. Har ärvt det av min faster. Kör dock inte okontrollerat utan bara för snabbt.

6. Jag är livrädd för stora fordon. Lastbilar, traktorer men även truckarna här på jobbet.

7. Jag har fortfarande refill-kort i mobilen för att jag skulle tappa kontrollen med abonemang.

8. Min högra lilltå är lite missbilldad.  Nageln liksom syns inte fast tån är jättebred.

9. Jag tycker Dr. House är het som fan - fast han är gubbe.

10. Jag hade sämst lungkapacitet av alla i hela klassen på gymnasiet. Det kan vara en förklaring till varför jag är som jag är. Hjärnan får inte tillräckligt med syre.

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaaaaaaaaaa! äntligen en till som är galen i rå potatis! alla tycker att jag är dum i huvudet!

Postat av: Malin Söderqvist

Emma, vi är tillomed tre personer! Jag har oxå alltid älskat råa potatisar, men blivit totalt idoitförklad av min omgivning! Nu är vi tre :)

2008-02-21 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback