body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sälja bebisen på blocket

Undrar om småbarnsföräldrar någonsin ångrar att de skaffade en bebis. När den bara skriker och skriker och skiter ner sig?!

Nu är ju Mercan visserligen ingen människobebis men däremot en liten hund-bebis och inatt var nog första gången jag kände en svag känsla av ånger. Varför tog jag in en här lilla hemska varelsen i mitt liv?!

Vi vaknade vid kvart över 4 imorse och jag tänkte att det var lika bra att gå ut innan hon kissade inne. Så på med kläder, skor, jacka, koppel och nycklar till porten och ut i kylan. Nähä, trots att dte inte var en människa eller bil ute sådär dags på morgonen så kunde hon absolut inte sätta sig. När vi där emot kommer in vid halv fem tiden så sätter hon sig trotsigt på tidningen när jag håller på och ta av mej skorna och lägger av en stor pöl och två korvar.

Så hatad som hon var i den stunden hoppas jag att hon aldrig behöver bli igen. Fy fan. Jävla hundskrälle.  Hon fick sova i andra delen av sängen resten av natten.

Men sen, imorse när klockan ringde, när hon kom krypandes och la sitt lilla huvud på min kind så kunde jag inte låta bli att tycka om henne igen..

Men hon får fan se till att bli rumsren snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback