body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Pinsamt?

Nyss hemkommen från Aktiv. Sliter av mej kläderna ska precis hoppa ner i badet. Plingar på dörren. Virar in mej i min stora dunjacka som är det första jag hittar och öppnar dörren. Min grannes kompis, som jag känner igen från skolan, står utanför och frågar om min granne är inne hos mej. Nej, svarar jag han bor i huset brevid. Ja, det vet jag väl, svarar han, men han sa att han skulle hit. Jaha, nej för här är han inte säger jag. Nähä, okej..


Mess till min granne:

"Varför ringer dina kompisar på hemma hos mig när jag bara har dunjacka på mej"

Svar:
"Han missförstod en grej på MSN"

Okej. Tack och hej.
Bortgjord. Tänk om hans kompisar tror att jag alltid bara har dunjacka på mej. Det har jag inte. Ibland har jag vanliga kläder också.


Kommentarer
Postat av: Anna

Me again, vem är det du pratar om ?!?!!?
*nyfiken i en strut*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback