body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Pinsamhet 2.

Årkurs 8. Prao på samma dagis som jag själv gick på som liten. Har hela dagen blivit pepprad med kommentarer, av dagisfröknarna; "Åh, vad stor du har blivit"  och "jag kommer ihåg när du var liten, då.. " 
Gungar barn med tillsammans med en fröken från en annan avdelning;


Fröken: -  Jag känner igen dej..

Jag: - Det är säkert för att jag gick här som liten. Alla känner igen mej. Jag förstår inte hur alla kan känna igen mej? Jag ser väl inte likadan ut nu som jag gjorde då? Det är jättekonstigt tycker jag..

Fröken:  - Jag tänkte nog mer på att du var ihop med min son förra året.

Tystnad.

Jag: Eeeeeeeeeh...... vem?

I min tanke dödar jag mej själv med en yxa.


Hoppas ni är jävligt tacksamma för att jag delar med mej av dessa hemskheter. Allt för att roa sina läsare

Kommentarer
Postat av: anna!

men herregud alltså! jag dööör av garv!!! hahahahahahaha

p.s tur att mercan klarade sig :) d.s

Postat av: Anonym

vem var stackaren föresten ? / annis

2008-02-27 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback