body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hemsida om vandrande pinnar

Som komplettering till föregående inlägg hara jag hittat en underbart rolig hemsida om just vandrade pinnar. Där fanns även än gästbok där barn har ställt frågor om vandrande pinnar.

Exempel på frågor och kommentarer:
- Kan de bitas?
- Kan man a 4 st tillsammans?
- För några miuter sedan köpte jag en vandrande-pinne-tjej och jag kommer inte på något bra namn, vad kan hon heta?
- Mina varndrand-pinnar har fått ägg, hur ger jag äggen en bra uppväxt? Just nu är det 31 ägg, men det kommer fler...
- Jag har precis fått två pinne-bebisar. De är 3 mm långa och jättesöta..
- Har vandrande-pinnar någon hjärna?


.. Mycket underhållande!!!

image539

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback