body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hemma från Linköping

-hmpfr- Lägenheten var inte alls som jag förväntat mig. Det var visserligen superfräsh och så men nästan så stylad så att det kändes som att man blev lite lurad av dess inredning liksom. Till råga på allt hade de satt in en gigantisk jacuzzi som rymde 3 pers i badrummet, vilket gjorde att det inte fick plats med varesej tvättmaskin och knappt heller toaletten.

Aja, känns i vilket fall som att den var alldeles för påkostad och ska jag ändå betala sådär mycket pengar känns det som jag  kan hitta en lägehet med mycket sämre standard och renovera upp den till samma pris, så jag får den som jag vill ha den istället för att bara betala för de tidigare ägarnas styling.

Keep looking...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback