body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Help with glasses

Var hos optikern i eftermiddag. Han sa ju i mådags att jag ser bra, men att jag kunde har nytta av ett par glasögon för min syn  på nära håll. Sagt och gjort. Var där och provade bågar och fick med mej mina fem favoriter hem för att kika närmare på. Och här mina kära läsare, tänkte jag faktiskt ta lite hjälp av er. Det är skitsvårt att välja och vill ha så många åsikter som möjligt. Lägg en kommentar  med din åsikt om du har lust.

Till Kakan, Matilda, Anna, Jennica, Magda och Anna:
Ni är tvingade att säga er åsikt. Annars jävlar.


136889-555
Par 1: Svarta sidor med tunn båge över glaset. Från opo trend

136889-554
Par 2: Ingen båge över glaset och en blandning av silver och guld färg på sidorna samt ett litet smycke på västersidan. Från Efva Attling

136889-553

Par 3: Rosa plastbågar. Från Max Mara

136889-551
Par 4: Mörkröd tunn båge över glaset och tunna sidor i samma färg. Från Georgio Armani

image556

Par 5: Guldfärgade helbågar med mörkare nyans på sidorna. Från Tiger

Now, please help. Ska ju som sagt bara ha dem ibland. Men man vill ju inte se ut som en nörd för det.
Men jag måste säga att jag tycker att jag ser ungerfär 1000 gånger intelligentare ut med glasögon än utan.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hittade hit av en slump när jag letade efter info om ballongdansen..
men tycker du ska ta par 1 el 3.. De ser jätte bra ut! =)
För mycket färg kan bli jobbigt att passa ihop med kläder.. + att man nog tröttnar snabbare då även om det kan vara roligare för stunden. (jag är rätt less på mina "skolglasögon" som jag bara har ibland.) Lycka till med väljandet!

2008-02-13 @ 19:56:23
Postat av: amanda

dom rosa max mara :)

2008-02-13 @ 21:05:07
Postat av: annapanna stekte fläsk

Hej gumman!
Kul med glasses, jag vill med ha :) funderar på att köpa ett par utan styrka! :)
Tycker mest om de första.. alltså par 1!

Love u!

Postat av: Matilda

Hej gumman! Klart jag ska säga min åsikt! :) Jag tycker helt klart dom rosa Max Mara glasögonen. Det bara skriker Emma om dom ju! Om du sparar tiger klistermärket på tiger bågarna så vore dom med rätt coola. Emma the tiger!! Nej, kör på dom rosa! Helt klart! Saknar dig sötnos! Pusspusss!

2008-02-14 @ 04:06:19
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback