body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Go killar!

Blev ett bodypump-pass på lunchen. Var ensam tjej! Helt sjukt om jämför hur könsfördelningen brukar se ut på kvällspassen.  Lite roligt med nya människor. Killen brevid mig väste till mig när det var dags för armhävningar att "nu gör vi väl på fötterna hoppas jag". "Självklart" svarade jag och höll på att dö innan låtjäkeln var slut. Kunde ju inte ge mej när jag varit kartig, bara att häva på. Tippar på träningsvärk imorgon.

Men som sagt, roligt att se killar i salen. BodyPump är ingen tjej-grej. Skulle vilja släpa dit gym-killarna uppifrån och be dem köra bänkpress utan stopp i 5 minuter och se vad som händer. Det är rätt jobbigt!

Köpte en räksallad och en liten chokladkaka som jag nu käkar som efterrätt. Marabou premium dark hazelnut. Inte helt fel såhär på fredagseftermiddagen, och när man faktiskt gjort sig förtjänt av det!!

image567


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Marie här igen. Tänkte bara höra med dig om en sak :) har nämligen föjt dina råd och har hittat en lägenhet (1,5 rum ) som jag skickade min pappa på visning igår. Allt såg perfekt ut. Men tycker kanske att den ligger lite långt ifrån universitetet. Tänkte därför fråga dig (tror att du kanske har lite mer uppfattning om Linköping än vad jag har), vilka områden tycker du verkar bäst, och hur långt ifrån anser du är för långt ? Förlåt om jag använder dig som informationskälla :P men kände att jag behövde fråga. Hoppas jag inte är alltför jobbig :) tack på förhand !

2008-02-22 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback