body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Annas ord är min lag:

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick i skolan och hade blå mjukisdress och tofsar på skolkortet. Gick på ridskolan varje tisdag och åt alltid Sibylla Meal på grillen efteråt.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick på Bergska och hade penionärsoutfit på skokortet. Pluggade som en idiot och levde på adrenalin och längtan till studenten.

3) FEM SNASK DU GILLAR:
Delicatobollar, Annas chokladkaka, Marabou dark milk, sodapops och popcorn.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Blinka lilla stjärna, Ekorrn satt i granen, bäbä, julen är här och hej tomtegubbar

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Shoppa upp alltsammans och resa till australien.

6) TRE DÅLIGA VANOR:
Dregglar i sömnen. Pratar i sömnen. Utför karatesparkar i sömnen. Fråga min karl.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Äta, sova, umgås med alla mina nära och kära, träna och spendera pengar.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Lacktights, silver tights, guldtights, rosa tights och neongröna tights. Jag klär endast i svarta tights. Knappt det.

9) FYRA FAVORITSAKER:
Mercedes. Min karl. Min dator. Min nya lägenhet och mina blå Acne jeans.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Magnus Uggla, Paris Hilton, Kungen, Bonde Karl-Petter och Olle i fråga Olle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback