body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vilken bra dag det blev!

Jag klarade tentan och fick då en liten extra kick med energi till den sista tentan imorgon också. Har gjort så gott jag kunnat men jag tänkte sätta mej några timmar till ikväll och kanske några timmar imorgon förmiddag också innan tentan börjar så jag är inne i själva tänket.

Tänk, imorgon så är det över (för denna gången) och jag får lite välförtjänt ledighet. Vi ska passa på att fira Mad på förkröket,  innan vi festar loss, hon fyller egentligen år idag men nu finns det inte tid att fira så det får bli imorgon.

Nu kanske ni kan slippa allt tjat om tentor på ett tag och få se det roliga delarna med studentlivet - fetserna och de långa loven!

Fast jag tycker faktiskt att själva pluggandet är roligt också - särskilt dagar som denna när man får belöning för mödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback