body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tentasnack

Ojoj vad veckan går. Redan ondsagkväll. Var hemma i fimpen i lördags för att proppa mej full med julmat  på årets första julbord och gosa lite med Myranpyran.

Sedan har veckan bara runnit iväg. Det är ju som sagt den första av de tre tentor vi har under denna tenta-p gäller, den som går på lördag. Matten är först ut. Känns ganska okej nu efter ett par dagars intensivt repeterande av gamla tentor. Jag tror att jag har goda chanser att få till den bra.

Värre är det med programmeringen. Den kan man liksom inte plugga till utan där gäller det mest att ha förstått det man gjort under terminen och sedan bara repetera upp det lite. Och det är det som är det svåra. Hur mycket har jag förstått egentligen? Kanske inte alls tillräckligt mycket? Jag är ju en sådan människa som pluggar mej till allt jag kan och det här är ganska ovant.

Termodynamiken har jag inte riktigt tagit grepp om än så den är svår att säga hur det känns men det är bara att ta tag i den så fort matten är över och se till att fixa den.

Men på torsdag om en vecka - då är det fest kan jag lova.  Oavsett om det har gått åt helvete eller skitbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback