body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sisådär 14,5 timmars sömn...

Ställde klockan på kvart över sju. Vaknade och insåg att jag inte orkade gå på första lektionen. Ställde om klockan på kvart över nio. Vaknade och insåg att jag inte orkade gå på dagens andra lektion heller. Somnade om.

Vaknade halv ett och insåg att jag inte skulle hinna till dagens tredje lektion även om jag hade velat. Insåg även att man inte kan vara riktigt kry om man sover 22-12.30 utan problem. Så jag tar dagen som en sjukdag. Sova och bli frisk lagom till imorgon.

Tänkte göra dagens missade mattelektion hemma så jag inte hamnar så efter. Tar väl en timma eller två och sen kan jag utan dåligt samvete jag gå och lägga mej igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback