body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Rastlös

Jag börjar bli rastlös. Hur gör man ingenting? Sedan jag kom hem har allt gått i ett. Jag har:

- Sett hela Mysteriet på Greveholm.
- Träffat Anna och Karin.
- Varit på Viberga.
- Delat ut julkort till de som bor i närheten.
- Sytt en jacka till Myran.
- Bakat,dekorerat och monterat ett pepparkakshus.
- Rivit ner och ätit upp ett pepparkakshus.
- Varit hos tandläkaren och fått banansmak på tänderna.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på att åka in till stan. Men där är det ju säkert en miljon människor och dessutom så vet man ju aldrig vad som kan dyka upp i julklapparna. Så då funderar jag på att läsa en bra bok - men jag har ingen bra bok så då måste jag köpa en och det känns onödigt för man vet som sagt inte vad som dyker upp i paketen. Så då funderar jag på att bada Myran - men hon gillar inte att bada så det känns osjysst.

Nähä. Kanske ska ha Harry Potter maraton.  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Emma... kan inte du lägga upp bilden på alla oss brudar från juldagen? den som Marie tog! :) Vill så gärna se den!! Hoppas du har haft en fortsatt bra jul.. Massa pussar o kramar! <3

2008-12-28 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback