body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ny serena-klänning

Har fixat klänning till juldagen också. Gudomligt snygg.

Madde har ju fått mej till GossipGirl-nörd (jag som alltid varit emot sådana löjliga serier har nu ändrat uppfattning) och vi hade mycket givande konversation när jag stod i provhytten och hon var smakråd:

- Alltså, den där känns lite mycket Vanessa - är det verkligen den stil?
- Nä, det är det nog inte. Jag provar den där som är lite mer Blair istället..... Den var fin! Den gillar jag. 
- A, den var bra men prova den som är Serena också innan du bestämmer dej.

- Den här ska jag ha! Den är skitsnygg! Jag är nog mest Serena ändå.

Så det blev en Serena-klänning.  

You know that you love me
xoxo




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej gumman!! Det var allt för länge sen vi hördes nu, jag jobbar verkligen dygnet runt här känns det som.. förutom när jag sover då. :) Längtar så himla mycket till juldagen.. ska bli så kul o få träffa er alla igen! :) Hur långt jullov får du? o hur länge är du hemma i finspång? Jag kommer tyvärr inte hinna vara hemma så länge :( Men längtar som tusan till o få träffa dig iaf! O jag vill ju komma o hälsa på dig i Linkan! Hoppas att du mår bra iaf min babe! Snart ses vi! Pusss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback