body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lite bilder på hästarna från i torsdags

Capriole och jag i min sopgubbejacka






lilla c-ponnyn Paragon som jag rider en dag i veckan ungefär - och i vår kommer det kanske bli ännu mer.



Madde och hennes fina Acapella






Emmas hinder:



Maddes hinder:




Riktigt härligt att ha kommit igår med hästarna igen. Sjukt roligt. Förstod inte varför jag slutade en gång i tiden. Men å andra sidan är det en ganska stor skillnad att ha ansvar för en häst själv några dagar i veckan och rida runt i ensam ett ridhus utan 10 till och någon som står och säger vad manska göra. Fast man har ju onekligen lite nytta av Madde som har jobbat som instruktör som kan coacha lite innan jag är helt säker igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback