body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Torsdag

Matte, matte och ännu mera matte. 8-17 satt vi i stort sett bara och räknade. På lunchen hade vi lite kul med tävlingen packling. Packling = packa in så många nollan som möjligt i en nissan micra. Mitt lag fick in 18 personer. De som vann fick in 21 med det var ju tekniskbiologi och de är ju bara tjejer...

På kvällen var det grillning men jag hade lite att styra med i lägenheten så jag drog hem ett varv. Hade även blivit tilldelad mitt nolle-uppdrag under dagen och var tvungen att fixa med det (nolleuppdrag blir man tilldelad av phadderiet och det är topphemligt och får inte avslöjas för någon förrens det är utfört). Så vid 8 tiden var jag tvungen att sticka ut igen och blev inte klar förrens vid halv tolv. Mer om detta kan jag inte säga nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback