body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Min älskade väska

Min nya älskling, CK-väskan som jag köpte på besöket hos Tilda i LA , är rymmer allt man kan tänkas behöva under en skoldag. Grymt! Fan så mycket trevligaste än en systemkasse eller en gammal fjällrävenryggsäck som nåra i klassen kör med i alla fall...



Block, plastficka med schema och inlämningsuppgifter på lösblad (uppgifterna jag lämnar in på fredag är på 12 sidor, 3 uppgifter totalt) uppgiftshäfte (a-lagets problem, ganska kul titel), matteboken, almanackan, föreläsningsblock, pennfack, tuggummin och plånkan och en vattenflaska. Bananen och lunchlådan har jag tyvärr redan ätit upp så de fick inte vara med på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback