body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

...Men annars mår jag bra

Sa jag att jag är skadad? Jag och C krockade med cyklarna igår på väg till förfesten. Eller jag krockade snarare, Charlotte stannade och det gjorde inte jag, så jag flög som en vante men lyckades ändå att landa på högerfoten och hålla balansen utan att ramla ihop i en hög. Dock hade jag stilettklackar så det var svårt att hålla balansen på den så jag vrickade hela foten och höll balansen på fotknölen istället. Det gör ganska ont idag.

Sedan flådde jag lill-tån på mellanfesten då jag drog upp en dörr över den. De andra tårna som är lite större tog ju emot men lilltån fick precis plats mellan dörren och golvet. Dock lossnade ganska mycket hud så Madde fick sätta på plåster för att jag inte skulle förblöda. Det gör ganska ont idag.

På Kåralle missade jag sista trappsteget i trappan för jag var upptagen med att leta upp ett nummer i mobilen och hade för mycket fokus på det. Detta resulterade i att Charlotte fick fiska upp mej i fallet men jag hann precis lagom med att vricka vänsterfoten också. Det gör ganska ont idag.

Men annars mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback