body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördag

Tjoho. Lördag idag! Lördag är inte lika med pluggfri dag. Var på skolan mellan halv 10 och 2 och körde igenom gamla duggor som övning för den riktiga duggan vi har på onsdag. Drog sedan ner till centrum och styrde upp ett mobil-abonnemang. Kände att det kanske var dax att växa upp och dissa mitt kära gamla refill-kort.

Nu har jag styrt upp så jag sms'ar gratis, ringer hem och till alla inom telia gratis med bara en uppkopplingsavgift på 99 öre och för 49 öre minuten till alla andra.  Allt för bara 49 spänn i  månaden (plus det man ringer för såklart)!

Nu ska jag fixa och dona lite och sedan dra iväg på förfest i Ryd om några timmar. Därefter ska vi vidare på nåt ute-disco som tydligen ska vara askul. De äldre studeterna kör hel-helg och började fetsa igårkväll och var skapligt trötta och packade när de röjde runt på skolan i förmiddags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback