body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lite news

Nu har jag en stunds vila innan jag ska iväg på sittning. Har passat på att skicka in studieförsäkran till csn så nu kanske man kan få lite pengar snart också. Det drog iväg rätt rejält den här första pengar. Det var mattebok, overall, tusen aktiviteter, käk i skolan eftersom man inte har haft tid att fixa matlåda.....

Helgen var ganska lugn ändå, i lördags var jag bara hemma och storstädade hela lägenheten på dan innan jag drog iväg på ost och vinkväll med Emmorna. Vi käkade ost och kex och drack vin och skrev lite fyndiga gyckel till killarna som var och bastade i närheten. Så de fick sej en liten surprise med sjungade tjejer i bastun senare på kvällen :)
    Killarna var inte sämre så de kontrade ganska snabbt med att komma ut iförda mer eller mindre handukar (även klädseln gitarr förekom), riktigt roligt.

Sedan drog alla til HG där det var fullt ös. VI tog en sex on the beach i baren och snackade lite skit innan vi dansade skorna av oss på dansgolvet. Sjukt kul!

I söndags vaknade jag lagom till att orka upp ur sängen lagom till mattestugan (extratillfälle att räkna lite matte tillsammans med äldre studenter som kan hjälpa) så jag hojjade iväg vid ett och satt sedan med näsan i boken till klockan 17. Alltså visst fan är det svårt. Och jobbigt. Och visst klagar man. Men innerst inne vet ju alla att man tycker att det är roligt för annars skulle man ju trots allt inte sitta där.
   På kvällen drog jag och tränade lie inför mitt nolle-uppdrag som kommer att genomföras ikväll - men topphemligt som det är kan jag inte säga mer än så. Var väl hemma vid elva och idag har vi bara än så länge räknat matte.
Fick tillbaka de första inlämningsuppgifterna. Hade en liten komplettering men den löste jag direkt så fick jag godkänt på den också. Skönt - nu behöver man inte tänka på dem mer utan kan fokusera på de nya inlämningsuppgifterna tills på fredag.

Ikväll är det alltså sittning - en ganska ful sådan så det blir nog bara ett enkelt linne och jeans. Sedan är det eftersläpp på Kårallen. Köpte en biljett, men är inte så sugen. Drar nog dit en sväng i alla fall men det blir knappast så sent eftersom vi har lektion direkt klockan åtta imorgon.

Måste klä på mej.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej gumman! =)

Det låter som att du har det riktigt bra. Kul och träffa massa nya människor. Precis vad jag också skulle vilja göra. =P Men inte plugga. hehe.

När ska vi komma och fira dig? =)

Hade så bra nu. Puss & kram

2008-08-18 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback