body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Gyckel Hemmamatch

Hemmamatch


Tentan är slut och det är dags att dra hemåt

Laddar för kvällen börjar redan bli småkåt

Ikväll kanske det är min tur

Att få slippa mitt gossedjur

Cyklar till HG glider in förbi vakten

Tittar mot golvet och börjar känna takten

Drar till baren å beställer nån öl

Hamnar snart på fel köl


Jag vill inte dricka mer, nej, nej

Jag vill gå hem- till dej


...Funderar att bjuda ragget på en drink

Hoppas att hon uppfattar min vink

Plockar upp plånboken men det är slut slut slut slut

Vafan ska jag göra varför ska allt kosta pengar

Jag går till bankomaten för jag vill se nya sängar

Ingenting från CSN, kan inte ta ut ut ut ut ut...


Jag vill inte ragga mer, nej, nej

Ta med mej hem till dej


Du bara gick och försvann in i gröten

Kvar där stod jag, hade misslyckats med stöten

Vafan ska jag göra nu, vill inte hem till Nalle Puh

Nu jävlar blir jag galen varför ska jag alltid torska

Börjar härja runt och drar svordomar på norska

Jag får bara acceptera mitt liv

Så jag går hem med raka kliv


Nu har jag fått nog, mitt stånd det dog

Nu ger jag upp, fy fan

Det finns ingenting att sörja nu

Jag ligger här med dig min Nalle Puh

Text: Emma och Filip

Musik: Jazon Mraz



Detta gyckel är ändå  en lightversion vad det gäller sexuella antydningar
om man jämför med flera av de gyckel vi tidigare fått höra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback