body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Gyckel Fadderkärlek

Det var en vecka sen jag såg dig nu

Bland alla faddrar var det bara du

Jag ingen annan kunde nånsin se

När du såg mig och börja se


Det startar i tån

Känner mig som ett fån

När du kommer in i en röd overall

Jag vet vem du är

Jag får inte bli kär

Nollefriden är lag

Måste vänta ett tag


Du fråga om jag har nånstans att bo

Jag svara nej, vad gör jag då måntro?

Jag glömde säga att jag har ett rum

På Ryds Allé men jag är inte dum


Kan det va okej

Om jag sover hos dig

Bara 6 dar, sen får jag ändå va kvar

Nollefriden är slut

Då kan vi komma ut

Massa kärlek vi ger

Faddrar vi älskar er!


Text: Emma och Filip

Musik: Bubbly av Colbie Caillat



Nollefrid= Faddrarna får inte ragga på nollan tills förens de har blivit upphöjda till etta.
Våra faddrar har röd overall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback