body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fredag, galet kul

Matte 8-15. Hann också med att leka lite namnlek med klassen. Mycket nödvändigt då jag inte ens vet vilka som går i min klass. Man skulle säga sitt namn och något som börjar på samma bokstav som ens namn. Jag blev Elefant-Emma.

På kvällen var det förkrök med klassen i ryd. Blev en del vin, öl och cider och en hamburgare fårn den anordande grillen. Maraccas-Martin hade med sej en gitarr och vi satt och sjöng Trubaduren och hade det allmänt jättetrevligt.
Blev även kisspaus hos Marabou-Madde och Citron-Chalotte två gånger i Maddes lägenhet i Ryd.
Faddrarna hade styrt upp balong-leken (en balong i ett snöre fäst vid benet och det gäller att stampa söder de andras balonger), mycket roande men  jag torskade såklart först så jag fick heja på de andra.

Jag, Madde och Challe drog hem till mej ett varv på väg från grillningen till Nationernas hus (NH). Blev ett skobyte för min del och avdumpande av medhavd alkohol och massor av snack innan vi drog vidare till NH där det var nolle-disco.
Sjukt kul! Faktiskt nästan det roligaste nånsin. Dansade som en galning på de två dansgolvet. Snackade med folk från klassen och massa andra. Stod och svalkade oss utomhus ganska många gånger då dasgolven var rena rama sahara.
Vid två-tiden var det fyllekäk från en kebab-bar, kikki-nåt,  som vi tryckte i oss på muren utanför domkyrkan innan vi cyklade hemmåt vid tre (?). 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback