body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Trasig kamera

Min älskade lilla rosa kamera fungerar inte! Kata-fucking-strof! Batteriet är heldött och jag åker till USA på lördag. Mammi åkte in till stan och där sa sur -expediten Anders att de skulle skicka batteriet på utvärdering i stockholm och därefter skulle stockholm skicka ett nytt batteri till mig. WHAT? Hur många veckor för att inte tala om dagar, skulle inte detta ta?!

Näe. Jag blev tok-ilsk och ringde till Expert och hade laddat upp med Sveriges störta utskällning. Den kom aldrig. För nu fick jag prata med ursjyssta Tony eftersom sur-Anders som mamma pratat med hade kund just då. Ursjyssta Tony lovade att han skulle fixa detta och att han i värstavärsta fall skulle stjäla ett battei ur en kamera på lagret så att jag kunde få ett batteri innan lördag. Det är så de ska va. Jag älskar trevliga försäljare. Nu skulle jag nästan kunna åka till USA utan kamera bara för att han var så trevllig och verkligen lovade att göra allt han kunde.

Dagens ros till Tony på Expert Linden i Norrköping.


Hoppas han fixar det nu också bara...

Kommentarer
Postat av: Jannike

vi har väl samma kamera va? mitt batteri blev precis lika dant, så fick köpa ett nytt. riktigt dåligt. hade garanti - men då var jag tvungen att skicka in hela kameran med posten, vilket jag inte vågade.. så fick allt köpa ett nytt. suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback