body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tapeter till lägenheten - enjoy!

Tänkte faktiskt bjuda er på ett smakprov på de tapeter vi beställt till lägenheten:  

Hall: Tapet från
Eco serie Artist. Blir vrålsnygg mot grått klinkergolv!

image599

image598



Kök: Tapet från Decor Maison, serie Natur. Ganska ljus och diskret för att inte ta fokus fårn köksinredningen.

image600

image601



Sovrum: Tapeter från Decor Maison, serie Natur. Rejält stormönstrad härlig fondvägg bakom säng-gaveln och de övriga tre väggarna är vita.

image604

image603

Slogs länge för denna; men min karl vägrade och vi fick enas om den gråa istället;
image602


Arbetsrum: Tapet från Decor Maison, serie Attityd. De två längväggarna i randigt och kortväggarna i rent vitt.

image596

image597


Vardagsrum: Det här var det svåraste av allt, men det blev tillslut: Decor Maison, serie Natur. Tre väggar med "bambu" och väggen bakom soffan med klättrande träd. Allt är i ljus vit med bara skiftningar som får fram mönstren.
image606

image607

image605



Känns riktigt bra att ha det klart. Mycket är ju ljust och vitt men det är ju precis så vi vill ha det! Sen får man sätta färgen med alla accenter....

Stort plus till alla hemsidor där man själv kan prova sig fram och tillbaka på "testa att tapetsera"- funktionen.

Kommentarer
Postat av: Natta

då kanske du har en teori om vad som hände igår i slutet? vem sköt?

Postat av: Sandra - ung mamma

Vad söt du är :-) Jag ska göra mitt bästa!

2008-04-03 @ 11:06:35
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Linda

Hej hej! Jag har snubblat in på din blogg av en olyckshändelse och har visst fastnat :) Läser den regelbundet numera :) Vad spännande med lägenheten, vilka fina tapeter! Jag gillar att följa "göra-om-projekt", kan du inte visa mer lägenhetsbilder, planlösning? Jag älskar inredningstips!

Tack för en bra blogg!

2008-04-03 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback