body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Stackars dvd-spelaren..

Idag har verkligen hela mitt liv gått åt fanders. På jobbet var allt galet stressigt och bara därför så krånglade allt. Skulle tex mata in sjukt mycket siffror för budget i systemet - systemet krånglar. Skulle mäta ett rum - mätappraten är borta och när jag väl lyckats få tag på en likadan är rummet låst.

Trodde det var nog med det men när jag kom hem och hade bestämt mej för att skita i att köra igenom mitt BodyToningsprogram på aktiv och köra det hemma i källaren istället så kunde det visst bli värre. Byter om och sätter i skivan i dvd-spelaren. Det hörs ett svagt men tydligt pffft..pang på från dvd-spelaren! Där dog dvd'n och min skiva sitter i. Inget händer fast jag testar allt jag kan komma på. Börjar grina och skriker på pappa som står i hallen och väntar på en taxi som ska ta honom till flygplatsen.

-Jaaaag mååååste ju ha min skiva. -snyft- Den är ju där inne och den kommer inte ut...

Pappa släpar upp dvd'n på köksbordet och börjar snabbt som fan att skruva isär den. När vi lyft på locket får jag också syn på att i vhs-delen av apparaten sitter min älsklingsfilm - Dirty Dancing. Börjar snyfta ännu mer.

- Åååå, min älsklings fiiiiilm. Den får inte bli fööööörstöööörd.....

Pappa börjar brottas med dvd-spelaren och får tillslut ut min skiva - oskadd. Tillsammans bändar vi sedan ut vhs-flimen som också klarade sig utan större skador. Värre var det för själva apparaten. Detta är vad osm återstår nu;

image590

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback